domingo, 16 de enero de 2011

Ofiuco?


Sorpresa, sorpresa...
Pels amants o seguidors dels signes del zodíac, ha saltat l'alarma amb l'aparició del nou signe del zodíac: ofiuco, el signe de l'alquimista, l'home amb la serp al cel. I per acabar-ho d'adobar, resulta que jo ja no sóc Sagitari i sóc aquest signe amb nom estrany.
Cal dir, que hi ha hagut molt rebombori i diverses polèmiques i és que no m'estranya, això es can pixa. Sort que, d'aquesta manera, estem més pendents de notícies com aquesta que els detalls del món real en el que estem (trepitjant, no volant).
Encara que... el nou signe diu que sóc una bona intèrpret dels somnis, que tinc talent premonitori, que encomano bona sort, que tinc els ideals ben alts i busco el coneixement, que tinc una passió natural per l'alquímia i la sanació, que m'agraden els colors brillants (y ellos que saben) i a sobre que el meu número és el dotze i (sorprenentment) que podria ser una bona arquitecta, venga va. I tot això perquè els astres evolucionen...
Ens estem tornant bojos quan a la xarxa llegeixo que potser es tracta d'una maniobra per alimentar una crisi massiva d'identitat.
Per la meva part, no m'he informat gens del tema, però vull seguir sent Sagitari, digan lo que digan!
Podeu trobar més informació aquí (o a tota la xarxa, hasta en el telediario de antena 3)

1 comentario:

  1. jajajajajajajaj!! Jo vull seguir sent crac! M'agrada ser imaginativa i llunàtica (o pensar que ho hauria de ser!) Si, si, ara la meva manera de ser canviarà irremeiablement perquè hi ha més astres al cel.. en fi..

    Lo de la teoria conspirativa de la crisi d'identitat m'agrada! jajajajajaja després d'això ja només pot venir el gran hermanooooooo!!

    Un petonet bonica! Genial el text!

    ResponderEliminar